|
K: 37-42" tv, Nordjylland (billigt) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 12:22 |
Er måske på udkig efter et gammelt tv, har absolut ikke de store krav ud over følgende:
Skærm billedet skal fungere, fjernbetjeningen skal kunne tænde og slå over på AV, og der er 1 HDMI indgang. Tuner, højtaler, udsene, rygerhjem osv. Er irellevant. Jo billigere jo bedre. På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
jpihl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2011 Sted: DK, Aalborg Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, Det drejer sig om denne model: http://www.rgbdirect.co.uk/Products/Television/LCD-TV/SAMSUNG/LE37M87BDX Jeg har kvittering, men ingen emballage. Der er noget "clouding" (tror jeg det hedder) i højre side, men det er ikke noget der har generet mig væsentligt. Det skal afhentes da jeg ikke har bil. Skriv en PM hvis det har interesse, også kan vi nok finde på en god pris :)
|
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
Hej
En af mine venner har et 37"LG som mangler muligheden for at tage de nye signaler men ellers står godt. Jeg vil godt spørge ham, om han vil sælge..Det er fra 2008 Mvh Johan |
|
![]() |
|
kme ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
Hej
Jeg har et 42" Panasonic Plasma der er udskiftet da vi har DVB-C i huset og TV-et har ikke denne tuner 500,- Bor i Aabybro men er dagligt i Aalborg ring på 51918788 hvis det har interesse |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |