recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: 37-42" tv, Nordjylland (billigt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: 37-42" tv, Nordjylland (billigt)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Danielwj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: 37-42" tv, Nordjylland (billigt)
    Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 12:22
Er måske på udkig efter et gammelt tv, har absolut ikke de store krav ud over følgende:
Skærm billedet skal fungere, fjernbetjeningen skal kunne tænde og slå over på AV, og der er 1 HDMI indgang.

Tuner, højtaler, udsene, rygerhjem osv. Er irellevant.

Jo billigere jo bedre. 

På forhånd tak.
Til top
jpihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2011
Sted: DK, Aalborg
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jpihl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 17:28
Hej,

Jeg har et knap 7 år gammelt Samsung 37" stående i Aalborg som for nyligt er blevet udskiftet og derfor søger nyt hjem.

Det drejer sig om denne model:
http://www.rgbdirect.co.uk/Products/Television/LCD-TV/SAMSUNG/LE37M87BDX

Jeg har kvittering, men ingen emballage.

Der er noget "clouding" (tror jeg det hedder) i højre side, men det er ikke noget der har generet mig væsentligt.

Det skal afhentes da jeg ikke har bil.

Skriv en PM hvis det har interesse, også kan vi nok finde på en god pris :)
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 18:02
Hej
En af mine venner har et 37"LG som mangler muligheden for at tage de nye signaler men ellers står godt. Jeg vil godt spørge ham, om han vil sælge..Det er fra 2008
Mvh
Johan
Til top
kme Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2014
Sted: Danmark
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 11:06
Hej 

Jeg har et 42" Panasonic Plasma der er udskiftet da vi har DVB-C i huset og TV-et har ikke denne tuner 

500,-

Bor i Aabybro men er dagligt i Aalborg

ring på 51918788 hvis det har interesse

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu