recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: 3D briller til JVC RF transmitter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: 3D briller til JVC RF transmitter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: 3D briller til JVC RF transmitter
    Sendt: 10-Maj-2022 kl. 16:47
Mine børn vil gerne prøve 3D i hjemmebiffen. Jeg har emitteren men mangler 2-3 briller hvis nogen har noget til at ligge som ikke bliver brugt? 

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2022 kl. 17:23
Dur Panasonic briller? Har et par stykker til at ligge.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2022 kl. 09:27
det er vist noget med at det skal være jvc eller Hi-Shock/x-pand da jvc bruger horisntal polarisering på e-shift modellerne.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2022 kl. 09:44
Ved kun at brillerne er såkaldte aktive briller.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2011
Sted: ÅRHUS
Status: Offline
Point: 235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2022 kl. 10:57
Jeg har 2 stk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu