|
K: 3d projektor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-September-2013 kl. 09:18 |
Kære alle sammen,
Har solgt min BenQ W5000 og vil gerne opgradere. Jeg er interesseret i at købe en god brugt 2d/3d projektor som fx Benq W7000, Epson, JVC m.m. Så, hvis der hænger en projektor i dit loftet eller i garagen der ikke bliver brugt, så send mig "an offer I can not refuse" ![]() Redigeret af geuken - 06-September-2013 kl. 15:53 |
|
![]() |
|
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der slet ingen der vil sælge deres projekter eller står til at skulle opgradere?
|
|
![]() |
|
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
Jo da, men hvad vil du give? Har en JVC X30, men den bliver ikke solgt til foræringspris da jeg er super glad for den.
|
|
![]() |
|
Tak for din besked! Sender lig en PM til dig
![]() |
|
![]() |
|
Anyone?
Sælger alle på DBA istedet for? Eller hvor skal jeg kikke henne?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |