recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: 4g mobil router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: 4g mobil router

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: 4g mobil router
    Sendt: 27-September-2015 kl. 17:24
Hejsa,

Søger en lille 4g mobil router til et TDC datadelingskort.

mvh
Jacob
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2015 kl. 17:44
Hej.

Jeg har en Huawei E5776s-32 liggende.

Den har stadig folien på og hvis det ønskes kan jeg emaile nogle billeder.

Den befinder sig i Storkøbenhavn og kan sendes.

Hvad havde du forestillet dig at at ofre?

Hilsen Carsten.

Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2015 kl. 19:00
Hejsa,

Max 500kr

Mvh
Jacob
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2015 kl. 19:21
Duer ikke i en NewsMy Wink
Just kidding!.....jeg ved ikke om den virker til din nye Android enhed i bilen!
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2015 kl. 21:31
Haha. Stalker du mig på nettet ;)
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2015 kl. 21:34
Jep :-)
Nej det var bare navne- og "mobil router" sammenfald, fordi jeg selv har trevlet den 36 sider lange tråd igennem. Ville også selv gerne have en NewsMy til min Superb 3T 2008 som i forvejen har en RNS510...men der er sgu lidt flere workarounds end jeg synes er godt, så jeg holder godt øje med jer "first movers" :-)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2015 kl. 07:26
Jeg installerede min radio i fredags. Den er SUPER fed og jeg synes ikke at hverken opdatering af enhed eller installation var noget problem. Hvad er det for nogle workarounds du tænker på?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2015 kl. 08:15
Oprindeligt skrevet af mylle mylle skrev:

Hejsa,

Max 500kr

Mvh
Jacob


Hej.

Den har både LTE 2600 bånd og mulighed for ekstern antenne.
Så jeg syntes nok at den skal koste lidt mere.
 

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 28-September-2015 kl. 08:17
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2015 kl. 08:15
Jeg kan ikke huske om du har en Superb 3T med original RNS510 også?
Nå men det er blandt andet:
Rødt lys i knapperne (det kan slukkes)
Antenneadaptere der ikke passer helt (der skal files "modhager" af så vidt jeg kunne læse mig frem til)
Ingen RDS (endnu i hvert fald)
Eksterne box der skal ligge i handskerummet (det kan gå an :))
SD kortet findes ikke af alle apps, og der er rapporteret bøvl med at få eksempelvis navigationskort lagt ind så navi-apps finder dem på kortet
Ingen pilevisning i MFD (det kan jeg leve med)
Ingen telefonvisning i MFD (det går nok også...men det er jeg faktisk mere træt af)
Nogen mener Viper4Android er nødvendigt for at få ordentlig bas.
Der skal mat folie på skærmen for at undgå genskin
 
Hvis man har 4 originale højttalere i bilen, er det så understøttet uden modifikationer?
Og så er jeg usikker på om stikkene til den originale mikrofon, samt mit stik til bakkameraet passer direkte på NewsMy
Skal Illumination kablet klippes over for at HU'en ikke står med lys på hele tiden?
Vises baksensorer på Android skærmen? (hvis man ikke vælger at slå over på bakkamera)

Og sikker nogle andre ting jeg ikke lige kan huske :-)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2015 kl. 09:19
Hej Csell,

Helt forståeligt. Det project jeg skal bruge den til kræver bare ikke så meget så jeg må se om jeg kan finde en billigere model. Har du kigget i min salgstråd? Det kan være at vi kan lave en bytte handel.

mvh
Jacob
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2015 kl. 09:38
Hej Mureren,

Nej ok. Missing features er der selvfølgelige nogle af i forhold til den originale RNS/Columbus men jeg synes mulighederne i den nye fuldt opvejer skiftet, plus at den er SÅ meget hurtigere. Jeg har forresten en 2011 superb st.

Rød lys. Ja ok det ville have været federe med grøn men jeg synes ikke at det gør så meget.

Antenne. Jeg købte faktisk en splitter fra 2 til 1 fakro men kunne ikke få det til at virker så har sat den originale fra bilen direkte på radioen. den bruger så selvfølgelig kun det ene stik men det virker fint.

RDS. Yes. det ville være rart

Ekstern boks synes jeg faktisk er fint. Man kunne jo håbe på at man bare kunne skifte den hvis der engang kommer en ny model :)

Har ikke leget med navi endnu andet end google maps som jeg synes er super godt.

At der ikke kommer info på den ene eller anden måde i MFD'en er selvfølgelig en bet i forhold til RNS'en men det vidste jeg på forhånd og må finde ud af at leve uden. 

Har heller ikke rodet med Viper endnu men umiddelbart er lyden på højde med RNS lige nu så hvis det bliver bedre med viper er det bare en bonus.

Har ikke oplevet problemer med genskin endnu.

Højttalere virker uden modifikation

stikket på den originale mikrofon virker ikke. du kan sikkert lodde et jack stik på og bruge den men jeg har bare brugt den der følger med radioen. Den skal jo så bare trækkes op i samme hul som den originale sidder i nu. Den der er med radion sidder i et lille plastik hus som ikke kan være der. Det har jeg bare pillet af og så kan man let få plads til den. Lyden er også på højde med det originale

Hvis dit bak kamera har et phonestik passer det

Har ikke klippet noget kable over. Radioen starter og stopper med bilen. når du tager nøglerne ud slukker radion efter 10 sek

Ved bak bliver skærmen bare blank. Jeg tænker at det må kunne laves da der jo er animationer når du roder med AC/køl og sædevarme.

Alt i alt er jeg super tilfreds med at være sluppet af med den daterede og langsome RNS510 og så er det jo fedt at man kan sælge det gamle setup for mere end hvad det nye har kostet :)

/Jacob



Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2015 kl. 22:30
Er du stadig tilpas med NewsMy'en mylle?
Kan du opdatere kort med plusser og minusser (som du har opdaget siden du installerede den!)
Har du lavet nogle workarounds der er værd at nævne her?

Jeg overvejer den stadig....mon de holder Black Friday hos www.exclusivecarauto.com :)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu