|
K: 4g mobil router |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa,
Ja. Den en længder bedre end Columbus'en men har faktisk ikke haft tid til at rode så meget mere med den. Mht til Kort? tænker du navi? Jeg bruger bare google maps som fungere fortrinlig. Black Friday hos exclusivecarauto. haha. Måske :) /Jacob
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Nej det var nu ikke navigationskort jeg mente :)
Det var bare en "kort" opdatering jeg ville have ...som i "det skal ikke pindes ud i detaljer" |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Er det her en købetråd eller en diskussionstråd om biler?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |