recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: 50-55" til 8000kr - 55CX700 købt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: 50-55" til 8000kr - 55CX700 købt

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2015 kl. 20:05
Hehe måske, men så er vi i en helt anden stue;)..

Nå, men jeg fik sat den op idag og kalibreret efter Flatpanels anvisning. Den er jo lækker. Sålænge jeg sidder ned og ikke går for langt ud, så er jeg faktisk imponeret over sort niveauet. Jeg syntes bestemt ikke jeg har tabt noget ift mit vt30 (også kalibreret efter flatpanels).
Til gengæld har jeg vundet en del på farverne syntes jeg..

Når det så er sagt, så er min lommefilosofiske teori nu også godt nok. Almen tv, foruden de bedste HD kanaler er en sløj omgang nu. Det var de også før, men nu er lorten bare blevet større;)..

Dernæst så er 55" perfekt ift blu ray og streaming (1080p). Lige præcis nok længde på at jeg ikke kan se motion blur (det som jeg tror motion blur betyder:b).
Har testet lidt med hobitten filmene og jeg var virkelig imponeret over dybde og farver. De sidste 5" giver bare en bedre sammenhæng med lyden mærkeligt nok.
Eller det er vel logisk nok, men det er bare lige den notch bedre nu..

Alt ialt er jeg langt henad vejen rigtig glad for min CX700, eller hele vejen egentlig. Det er ikke skærmens skyld der stadig findes nogl elendige SD kanaler:)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu