|
K: 55" LG B6/C6 OLED |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Marts-2017 kl. 16:30 |
Som overskriften siger, er jeg interesseret i at erhverve mig en LG B6 eller C6 til 9-10k. Desværre er jeg bosat i Aarhus C og har ikke lige mulighed for at tage ned til Sønderborg eller besøge strøget i København. Så hvis der er en venlig sjæl, som vil købe fladskærmen for mig og få den sendt til Aarhus C via forhandleren, vil jeg være yderst taknemmelig.
Jeg betaler naturligvis forud, efter vi har vekslet informationer, og jeg vil naturligvis gerne smide penge oveni for besværet |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
What
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Hvad med du selv køber den hos forhandleren og får ham til at sende den til dig
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
Tror jeg mindst ville tage 5K for det besvær.
|
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hvis det var muligt, tror du så jeg havde oprettet emnet? Jeg har ringet til butikken i KBH. De vil have, at jeg er fysisk tilstede i butikken. |
|
![]() |
|
5K for hvilket besvær? |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Er de 8.999kr ikke kø tilbud?
|
|
![]() |
|
Korrekt. Jeg kan dog se, at de har flere tilbage. :) |
|
![]() |
|
Ok det giver mere mening hvis det er et kø tilbud, nu skriver du ikke meget, der mangler en masse informationer, derfor kommer alle disse kommentarer. Det er fordi du har været doven med din forklaring i første omgang. Der er ingen der ved hvad du tænker eller ved på forhånd. Dvs. Du skal skrive hvad det er du ønsker. Ellers spilder du din tid og andres. Vil du ha at en melder sig på banen hvorefter fu efter et stykke tid fortæller ham st han forresten skal sove fra søndag nat til mandag morgen gor st købe denne skærm til dig. Som en siger ja gor 5000kr måske.
|
|
![]() |
|
Men held og lykke med det. Og jeg tror bare du skal tage det roligt. Køb et sted h or du selv kan afhente og ogaå ift. Reklamtion osv. De oled skal nok komme ned i pris.
|
|
![]() |
|
Beklager. Det skyldes ikke dovenskab. Troede bare det var ganske indlysende, at der er tale om "køtilbud", når jeg beskriver prislejet værende som 9-10k. Faktisk vil jeg ikke engang betegne det længere som værende et køtilbud. Desuden har jeg ikke bedt nogen om at overnatte udenfor - nogen steder, overhovedet. Kø-tilbuddet på strøget var i morges. Min tråd er skrevet om aftenen, så det var mere i forbindelse med, hvis nu et tilfældigt individ alligevel skulle i Elgiganten eller Power. Redigeret af Ukke - 04-Marts-2017 kl. 23:02 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Du skulle have slået til i sidste uge! Der var et sprit nyt til salg i Trekantsområdet. Det røg for 9.700,-
![]() M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |