recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: 55" LG B6/C6 OLED
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: 55" LG B6/C6 OLED

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: 55" LG B6/C6 OLED
    Sendt: 04-Marts-2017 kl. 16:30
Som overskriften siger, er jeg interesseret i at erhverve mig en LG B6 eller C6 til 9-10k. Desværre er jeg bosat i Aarhus C og har ikke lige mulighed for at tage ned til Sønderborg eller besøge strøget i København. Så hvis der er en venlig sjæl, som vil købe fladskærmen for mig og få den sendt til Aarhus C via forhandleren, vil jeg være yderst taknemmelig.

Jeg betaler naturligvis forud, efter vi har vekslet informationer, og jeg vil naturligvis gerne smide penge oveni for besværet
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2017 kl. 20:51
What
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2017 kl. 20:52
Hvad med du selv køber den hos forhandleren og får ham til at sende den til dig
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2006
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2017 kl. 21:20
Tror jeg mindst ville tage 5K for det besvær.
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2017 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af Japer Japer skrev:

Hvad med du selv køber den hos forhandleren og får ham til at sende den til dig

Hvis det var muligt, tror du så jeg havde oprettet emnet?

Jeg har ringet til butikken i KBH. De vil have, at jeg er fysisk tilstede i butikken.

Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2017 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af dr_schlemer dr_schlemer skrev:

Tror jeg mindst ville tage 5K for det besvær.

5K for hvilket besvær?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2017 kl. 21:50
Er de 8.999kr ikke kø tilbud?
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2017 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Er de 8.999kr ikke kø tilbud?

Korrekt. Jeg kan dog se, at de har flere tilbage. :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2017 kl. 22:30
Ok det giver mere mening hvis det er et kø tilbud, nu skriver du ikke meget, der mangler en masse informationer, derfor kommer alle disse kommentarer. Det er fordi du har været doven med din forklaring i første omgang. Der er ingen der ved hvad du tænker eller ved på forhånd. Dvs. Du skal skrive hvad det er du ønsker. Ellers spilder du din tid og andres. Vil du ha at en melder sig på banen hvorefter fu efter et stykke tid fortæller ham st han forresten skal sove fra søndag nat til mandag morgen gor st købe denne skærm til dig. Som en siger ja gor 5000kr måske.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2017 kl. 23:00
Men held og lykke med det. Og jeg tror bare du skal tage det roligt. Køb et sted h or du selv kan afhente og ogaå ift. Reklamtion osv. De oled skal nok komme ned i pris.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2017 kl. 23:01
Oprindeligt skrevet af Japer Japer skrev:

Ok det giver mere mening hvis det er et kø tilbud, nu skriver du ikke meget, der mangler en masse informationer, derfor kommer alle disse kommentarer. Det er fordi du har været doven med din forklaring i første omgang. Der er ingen der ved hvad du tænker eller ved på forhånd. Dvs. Du skal skrive hvad det er du ønsker. Ellers spilder du din tid og andres. Vil du ha at en melder sig på banen hvorefter fu efter et stykke tid fortæller ham st han forresten skal sove fra søndag nat til mandag morgen gor st købe denne skærm til dig. Som en siger ja gor 5000kr måske.

Beklager. Det skyldes ikke dovenskab. Troede bare det var ganske indlysende, at der er tale om "køtilbud", når jeg beskriver prislejet værende som 9-10k. Faktisk vil jeg ikke engang betegne det længere som værende et køtilbud. Desuden har jeg ikke bedt nogen om at overnatte udenfor - nogen steder, overhovedet. Kø-tilbuddet på strøget var i morges. Min tråd er skrevet om aftenen, så det var mere i forbindelse med, hvis nu et tilfældigt individ alligevel skulle i Elgiganten eller Power.

Redigeret af Ukke - 04-Marts-2017 kl. 23:02
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2017 kl. 00:13
Du skulle have slået til i sidste uge! Der var et sprit nyt til salg i Trekantsområdet. Det røg for 9.700,-

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu