|
K: "Airplay" m analog ud (Airport ekspress) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2015 kl. 15:37 |
Købes: Billig boks der kan sende lyd fra ipad til gammel forstærker. Har jeg forstået det rigtigt at Airplay overtager streamet og ikke belaster iPaden?
Mvh BS
Redigeret af Bschmidt - 19-Januar-2015 kl. 04:23 |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer an på appen, altså om den overtager streamen. Ved youtube gør den fx.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Ok, tak :-) kan du anbefale en boks der opfylder det ønskede?
Mvh BS
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Bschmidt jeg tror, at en airport express kan gøre tricket. En brugt ældre model kan nok fåes for ca. 200 kr. Alternativet er en Apple TV.
|
|
![]() |
|
super clausols1. Jeg tænker bare, er der analog ud på en atv?
Mvh BS
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
På min gamle Apple Airport Express, er der analog/digital udgang.
(Den er ikke til salg). |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Apple tv har kun digital udgang.
|
|
![]() |
|
Er der kun Airport express jeg skal kigge efter eller er der andre alternaitver? Jeg er ikke helt tryg ved Apple udstyr :-D
Hvad med Onkyo/andre Dock, Raspberry eller arduino? Nogen der har erfaringer? Mvh BS
|
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
Du kan fint bruge en Raspberry.
Men hvorfor vil du have AirPlay når du ikke kan lide Apple udstyr? Så vælg da en af de andre streamings standarter. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Du har jo allerede en ipad. Hvorfor er du så bange for en Aiport expres?
Jeg bruger en Airport ekspres i sommerhuset.
Har prøvet både analog og digital udgang.
Den indbyggede DAC lyder faktisk godt.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19841 |
Så se at få solgt din iPad lige nu! Billigste måde at få analog ud af AirPlay er en brugt airport Express http://www.dba.dk/router-wireless-apple-ai/id-1012456980/ Klaus |
|
![]() |
|
Hehe Ja i har ret hvorfor Airplay og LØB væk fra Apple. Sagen er at jeg allerede HAR 4 Ipads i husstanden og i stedet for en stump ledning fra forstærker til iPads kunne det være smartere og gøre det trådløst. Det er i forvejen konceptet bag iPad (og andre tablets)
Derudover er jeg af den opfattelse at hønen har lagt ET guldæg. Det er netop iPad. Uanset hvordan jeg vender og drejer det er det en skidesmart gadget der her i huset bruges i aldersgruppen 4-40. Det er der ikke mange andre gadgets der kan. Jeg kigger mig om efter en eller to Ekspress :-) tak for råd ind til videre. Mvh BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |