|
K: "Airplay" m analog ud (Airport ekspress) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg søger en eller to Airport ekspress til fornuftig pris. Jeg prøver lige at se om der er nogle af Recorderes brugere der har en, inden jeg hopper på DBA
Mvh BS
|
|
![]() |
|
Himan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Befinder du dig i nærheden af Randers? Jeg har en jeg vil sælge.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Alder, stand, tilbehør og ikke mindst pris?
Jeg er dog ikke i nærheden af Randers men mon ikke Post.DuKken kan klare det? Mvh BS
|
|
![]() |
|
Himan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Det var et langskud fra min side. Men jeg sælger/køber kun ved personlig henvendelse.
|
|
![]() |
|
OK. Jeg finder en anden. Tak for forslaget :-)
Mvh BS
|
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Hvis du vil slutte dem til dit eksisterende netværk trådløst, skal du lige være opmærksom på, at Apple's produkter foretrækker andet Apple grej.
Din eksisterende router skal understøtte WDS. Her er evt. lidt info/hjælp: http://www.quora.com/Can-I-connect-my-Airport-Express-to-my-Linksys-router-wirelessly-to-help-me-extend-my-existing-WiFi-network-to-another-part-of-the-house |
|
![]() |
|
Hvis jeg bruger kanel er det vel lige ud af landevejen. Ikke?
Mvh BS
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Havde ingen problemer med at sætte min op.
Brugte en Pc og den medfølgende software. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |