|
[K] Amiga 600 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2017 kl. 22:15 |
Hej.
Vil lige høre ad herinde før jeg begynder at kigge mere seriøst på ebay og lign sider. Der skulle vel ikke ligge en amiga 600 ved en af jer herinde som ikke bliver brugt og bare venter på at komme videre? Jeg kunne godt tænke mig at få sådan en ind i samlingen af gamle Commodore maskiner. MVH Waver
|
|
![]() |
|
NickR ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2014 Sted: Charlottenlund Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hmm
den har efter hånden samlet støv et stykke tid men ved ikke helt om jeg ville nænne at sige farvel til den. hvad havde du tænkt at du ville give for sådan en anno 2017?
|
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hmmm, ja den del havde jeg skam ikke tænkt så meget over. Men mangler lidt den model da jeg har en 500 og 1200.
Hvad skal sådan en koste, der er jo ikke meget at sammenligne med på DBA og guloggratis. Men den har jo ikke fået nye capacitors, så de skal lige skiftes inden den kan tages rigtigt i brug. Så mit bud ville blive omkring 400 kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |