recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - [K] Amiga 600
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

[K] Amiga 600

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Waver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2005
Sted: Odense C
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Waver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: [K] Amiga 600
    Sendt: 08-Februar-2017 kl. 22:15
Hej.

Vil lige høre ad herinde før jeg begynder at kigge mere seriøst på ebay og lign sider.

Der skulle vel ikke ligge en amiga 600 ved en af jer herinde som ikke bliver brugt og bare venter på at komme videre?

Jeg kunne godt tænke mig at få sådan en ind i samlingen af gamle Commodore maskiner.

MVH Waver
Til top
NickR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-August-2014
Sted: Charlottenlund
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NickR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2017 kl. 23:29
hmm
den har efter hånden samlet støv et stykke tid men ved ikke helt om jeg ville nænne at sige farvel til den. hvad havde du tænkt at du ville give for sådan en anno 2017?
Til top
Waver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2005
Sted: Odense C
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Waver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 21:28
hmmm, ja den del havde jeg skam ikke tænkt så meget over. Men mangler lidt den model da jeg har en 500 og 1200.

Hvad skal sådan en koste, der er jo ikke meget at sammenligne med på DBA og guloggratis.
Men den har jo ikke fået nye capacitors, så de skal lige skiftes inden den kan tages rigtigt i brug. Så mit bud ville blive omkring 400 kr. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu