recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Apple Tv2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Apple Tv2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pallelg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Februar-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallelg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Apple Tv2
    Sendt: 30-Januar-2013 kl. 17:39
Er der nogen, der har en Apple Tv2 til salg??
Til top
fjongejohn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-September-2011
Sted: Nørrebro
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjongejohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 17:44
Jeg har et jailbreaket Apple TV 2 som jeg overvejer at sælge.
Hvad vil du give?
Til top
pallelg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallelg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 17:48
Hvad vil du have?? Har set dem gå for et nyt ATV 3 herinde.... Men regner med omkring kr. 900
Til top
fjongejohn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-September-2011
Sted: Nørrebro
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjongejohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 18:06
Okay, jeg tænker over det.
Jeg tror både jeg har kvittering og org. emballage.
Til top
Madsus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2007
Sted: Auning, Danmark
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madsus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 20:29
Jeg har en ATV 2, som jeg gerne vil sælge. Jeg tror desværre ikke, at jeg kan finde fjernbetjeningen, da den styres via min Lintronic boks. Hvis du vil give kr. 900,- + porto kan vi godt lave en handel.

Hilsner Mads
Til top
pallelg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallelg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 21:07
Jeg skal desværre bruge fjernbetjeningen. Kan du ikke finde den?
Til top
Madsus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madsus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 21:27
Jeg prøver lige at kigge efter den i morgen. :-)
Til top
Madsus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madsus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 19:09
Hej igen

Jeg har fundet fjernbetjeningen, så du kan lige smide mig en PB, hvis vi skal handle.
Til top
dannemand Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2008
Sted: 8000
Point: 212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dannemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 08:53
Jeg har et i Århus til 1000.
Send en PM, hvis det har interesse.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu