|
K: Apple Tv2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2013 kl. 17:39 |
Er der nogen, der har en Apple Tv2 til salg??
|
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et jailbreaket Apple TV 2 som jeg overvejer at sælge.
Hvad vil du give?
|
|
![]() |
|
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Hvad vil du have?? Har set dem gå for et nyt ATV 3 herinde.... Men regner med omkring kr. 900
|
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
Okay, jeg tænker over det.
Jeg tror både jeg har kvittering og org. emballage.
|
|
![]() |
|
Madsus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Auning, Danmark Status: Offline Point: 66 |
Jeg har en ATV 2, som jeg gerne vil sælge. Jeg tror desværre ikke, at jeg kan finde fjernbetjeningen, da den styres via min Lintronic boks. Hvis du vil give kr. 900,- + porto kan vi godt lave en handel.
Hilsner Mads |
|
![]() |
|
Jeg skal desværre bruge fjernbetjeningen. Kan du ikke finde den?
|
|
![]() |
|
Madsus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Auning, Danmark Status: Offline Point: 66 |
Jeg prøver lige at kigge efter den i morgen. :-)
|
|
![]() |
|
Hej igen
Jeg har fundet fjernbetjeningen, så du kan lige smide mig en PB, hvis vi skal handle.
|
|
![]() |
|
dannemand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: 8000 Status: Offline Point: 212 |
Jeg har et i Århus til 1000.
Send en PM, hvis det har interesse. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |