|
K: Apple watch |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2017 kl. 07:23 |
|
Interesseret i at købe et Apple watch serie 1 eller 2 - max 1300,- (selvfølgelig mere for serie 2)
Kun interesseret i original version såfremt prisen er derefter. Skriv evt pb |
||
![]() |
||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Til din max. pris skal du nok være glad for at få et serie O.
Redigeret af Jever - 26-Januar-2017 kl. 18:26 |
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
|
Jeg købte et 42mm series 0 fra ny i en Humac butik for 1100kr i efteråret (efter lanceringen af series 2). Så når OP søger brugt, burde det vel ikke direkte være en udfordring af findes series 0 til under 1300kr. Mvh Michael |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
|
Men det er jo netop ikke serie O, men serie 1 eller 2 til 1300kr køber efterspørger. Jeg så godt hvor meget Serie O faldt da de nye ankom. Men Serie 1 og 2 er så nye endnu, og med startpriser fra ca. 2600kr tror jeg en halvering af salgspris en en smule optimistisk allerede nu. Men igen det er ikke til at vide, måske er trådstarter heldig. :) |
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Jeg har kun fundet den første model til de priser på DBA, så du får næppe en model med den nye processor (serie 1 eller 2) til 1.300 kr.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
|
Kan måske presse max prisen lidt højere op. Men der skal være noget at spare for at gide besværet og risikoen ved at købe brugt. Så hellere de ekstra "få" kr og så det nyt
Og så er dba priser jo ej hellere det samme som det de ender med at blive solgt til nødvendigvis Serie 0 kunne være interessant til den rigtige pris Redigeret af thomasjohan - 27-Januar-2017 kl. 19:25 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |