recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Apple watch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Apple watch

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thomasjohan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2008
Sted: Denmark, KBH
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Apple watch
    Sendt: 26-Januar-2017 kl. 07:23
Interesseret i at købe et Apple watch serie 1 eller 2 - max 1300,- (selvfølgelig mere for serie 2)
Kun interesseret i original version såfremt prisen er derefter.
Skriv evt pb
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 18:25
Til din max. pris skal du nok være glad for at få et serie O.

Redigeret af Jever - 26-Januar-2017 kl. 18:26
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maggerholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Jeg købte et 42mm series 0 fra ny i en Humac butik for 1100kr i efteråret (efter lanceringen af series 2).
Så når OP søger brugt, burde det vel ikke direkte være en udfordring af findes series 0 til under 1300kr.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 22:46
Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Jeg købte et 42mm series 0 fra ny i en Humac butik for 1100kr i efteråret (efter lanceringen af series 2).
Så når OP søger brugt, burde det vel ikke direkte være en udfordring af findes series 0 til under 1300kr.

Mvh Michael

Men det er jo netop ikke serie O, men serie 1 eller 2 til 1300kr køber efterspørger.

Jeg så godt hvor meget Serie O faldt da de nye ankom.
Men Serie 1 og 2 er så nye endnu, og med startpriser fra ca. 2600kr tror jeg en halvering af salgspris en en smule optimistisk allerede nu.
Men igen det er ikke til at vide, måske er trådstarter heldig. :)
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2017 kl. 12:14
Jeg har kun fundet den første model til de priser på DBA, så du får næppe en model med den nye processor (serie 1 eller 2) til 1.300 kr.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
thomasjohan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2008
Sted: Denmark, KBH
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2017 kl. 19:23
Kan måske presse max prisen lidt højere op. Men der skal være noget at spare for at gide besværet og risikoen ved at købe brugt. Så hellere de ekstra "få" kr og så det nyt

Og så er dba priser jo ej hellere det samme som det de ender med at blive solgt til nødvendigvis

Serie 0 kunne være interessant til den rigtige pris

Redigeret af thomasjohan - 27-Januar-2017 kl. 19:25
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu