recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Audioquest Dragonfly v1.2 eller ligende
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Audioquest Dragonfly v1.2 eller ligende

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jrlook Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jrlook Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Audioquest Dragonfly v1.2 eller ligende
    Sendt: 14-Maj-2015 kl. 22:14
Hej

Jeg vil høre, om der er en der har en Audioquest Dragonfly v1.2, som de gerne vil sælge. Da der ikke er så meget respons på en Dragonfly i gemmeren søges også noget ligende :-)

Redigeret af jrlook - 17-Maj-2015 kl. 21:55
Til top
jrlook Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jrlook Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2015 kl. 21:58
Søger nu mere end Audioquest Dragonfly v1.2 :-) 
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 19:23
Jeg har en DacMagic XS jeg ikke bruger mere :)
Den befinder sig nær Roskilde/Taastrup.

https://www.hifiklubben.dk/stereo/da-konvertere/cambridge-audio-dacmagic-xs/
http://www.whathifi.com/cambridge-audio/dacmagic-xs/review

Den blev testet til bedste i klassen og What-Hifi roste den som en super value-for-money dac.

Fik den som en gave, så har desværre ikke kvittering :) Men har original embl og kan garantere dig for at den fungere upåklageligt! Kan naturligvis høres inden, hvis du skulle være bo i nærheden :)

Til top
jrlook Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jrlook Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 19:38
Hej Jesper

Hvad havde du tænkt dig at ville slippe den for?
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2015 kl. 09:04
Skriver besked.
Til top
jrlook Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jrlook Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2015 kl. 17:09
Jeg har sendt dig en besked
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu