|
K: Audioquest Dragonfly v1.2 eller ligende |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jrlook ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2015 kl. 22:14 |
Hej
Jeg vil høre, om der er en der har en Audioquest Dragonfly v1.2, som de gerne vil sælge. Da der ikke er så meget respons på en Dragonfly i gemmeren søges også noget ligende :-) Redigeret af jrlook - 17-Maj-2015 kl. 21:55 |
|
![]() |
|
jrlook ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Søger nu mere end Audioquest Dragonfly v1.2 :-)
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Jeg har en DacMagic XS jeg ikke bruger mere :)
Den befinder sig nær Roskilde/Taastrup. https://www.hifiklubben.dk/stereo/da-konvertere/cambridge-audio-dacmagic-xs/ http://www.whathifi.com/cambridge-audio/dacmagic-xs/review Den blev testet til bedste i klassen og What-Hifi roste den som en super value-for-money dac. Fik den som en gave, så har desværre ikke kvittering :) Men har original embl og kan garantere dig for at den fungere upåklageligt! Kan naturligvis høres inden, hvis du skulle være bo i nærheden :) |
|
![]() |
|
Hej Jesper
Hvad havde du tænkt dig at ville slippe den for? |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Skriver besked.
|
|
![]() |
|
Jeg har sendt dig en besked
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |