|
K: AVI 10"/AVI ADM 9.1 subwoofer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan streamer du musik til dine Avi9.1, syntes selv mine lød "flade" men med EQ i fx itunes kan du kompencere for den "flade" lyd. Havde selv sub og det hjalp da, men personligt manglede jeg ikke den dybe bass, men mere den "normale" bas var mere hørebar
|
|
![]() |
|
Brochhorst ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Status: Offline Point: 16 |
Øv bøv :( @Ole: Jeg streamer det sådan set ikke. Jeg bruger et optisk kabel mellem min pc og anlægget. Jeg vil gerne have noget trådløst, men som det ser ud lige nu synes jeg ikke det er pengene værd. Og ja det er nok ikke den helt dybe bass jeg savner, men bare mere sådan helt generelt. Jeg synes at software EQ's er noget møg og de forvrænger lyden helt vildt, jeg er i hvert fald sjælendt heldige med dem.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Men prøv evt. via itunes så skru lidt op for, mener det er omkring 120 HZ. Jeg mener også man kan købe nye filter, som dem som sidder i 9.1t hvor netop bassen skulle være "boosted"
|
|
![]() |
|
Brochhorst ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Status: Offline Point: 16 |
Kan lukkes, da jeg har købt subben, og er meget glad :-)
|
|
![]() |
|
Super, tillykke :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |