recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K/B: Mac Mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K/B: Mac Mini

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DonWerner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonWerner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K/B: Mac Mini
    Sendt: 20-December-2015 kl. 19:56
Søger en Mac Mini fra 2009 og frem efter. Skal bruges som mediecenter, så hd størrelse er ligegyldig, men gerne med 4 GB ram.

Evt. bytte med:

Lenovo T410i (den store model), med Intel® Core i5 processor i5-540M(2.53GHz) with dual-core, 3MB cache, 4GB RAM, 320GB HDD, 7200 rpm, 14.1" WXGA+ (1440x900) display, usb 3.0 port og Windows 7 Pro licens.

Redigeret af DonWerner - 20-December-2015 kl. 19:56
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2015 kl. 22:04
Jeg har sådan en medio 2011 med 8 GB RAM og 640 GB HDD, som jeg ikke bruger mere. Der kan også følge en MS Office 2011-licens med. Kunne den være interessant?

Den er købt her på recordere.dk

Redigeret af Splinten - 20-December-2015 kl. 22:06
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 07:17
Jeg har også et trådløst Apple-tastatur og en Magic mouse, der kan gå ind i handlen.
Semper fidelis

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonWerner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 07:45
Kunne du være interesseret i at bytte med min bærbar og hvis nej, hvad skal den så koste i ren handel?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 10:15
Jeg har lige købt ny bærbar, så desværre er jeg ikke interesseret i at bytte.

Jeg har for resten også en Apple trackpad til overs.

Jeg har købt Mac + tastatur og mus sidste år for i alt 3.450 kr. Plus jeg gav 300 kr. for trackpadden efterfølgende.

Vil du være interesseret i en samlet pakke med det hele?

Hvad vil være en fornuftig pris for dig?
Semper fidelis

Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 13:33
Hvad tænker du prisen for hele pakken skal være og prisen for kun Mini'en og tastatur? :)
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonWerner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 14:05
Jeg er egentlig kun interesseret i selve maskinen, da jeg har mus/tastatur. Hvad vil du sige til 1000 kr.?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 23:41
Oprindeligt skrevet af DonWerner DonWerner skrev:

Hvad vil du sige til 1000 kr.?

Skambud - nej tak.
Semper fidelis

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 00:00
Oprindeligt skrevet af Hessi Hessi skrev:

Hvad tænker du prisen for hele pakken skal være og prisen for kun Mini'en og tastatur? :)

Der er en anden A1347 model med 2,3 GHz her på siden, dog med 16 GB RAM og 128 GB HDD til 2.500 kr. Min har tastatur, mus, trackpad og en Office 2011-licens i stedet, så forventer i omegnen af 2.800-3.000. Vil helst sælge samlet, da jeg ikke umiddelbart har andet at bruge tilbehøret til.
Semper fidelis

Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 00:30
Fair fair. Det er bare meget mere end jeg vil smide efter det på nuværende tidspunkt, derfor jeg var på udkig efter noget ældre.

Men det er sikkert en meget fair pris. :)
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu