recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K/B sonos evt miniforstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K/B sonos evt miniforstærker

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thomasjohan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2008
Sted: Denmark, KBH
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K/B sonos evt miniforstærker
    Sendt: 20-August-2013 kl. 11:01
Søger en connect AMP alternativt ZP120

Har en almindelig connect som kan indgå i handlen, selvfølgelig med vis kompensation for prisforskel.

Ligger tillige inde med en Onkyo TX-SR 606 hvis nogen kunne være interesseret
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=1703&zoneid=1

Alternativt søger jeg mini stereo forstærker til brug for min almindelig connect.

Skulle nogen ligeledes ligge inde med en billig bridge eller sonos S5 kunne jeg også være interesseret i disse.

mvh
Thomas
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 13:44
op
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 14:48
Hvis du vil sælge din almindelige Connect, så er jeg muligvis interesseret Smile

Mvh
Henrik Badsted
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 17:41
Først hvis jeg finder en connect:AMP eller tilsvarende
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 09:02
villig til at ofre 2500,- for en connect AMP 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu