|
K/B sonos evt miniforstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-August-2013 kl. 11:01 |
Søger en connect AMP alternativt ZP120
Har en almindelig connect som kan indgå i handlen, selvfølgelig med vis kompensation for prisforskel. Ligger tillige inde med en Onkyo TX-SR 606 hvis nogen kunne være interesseret http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=1703&zoneid=1 Alternativt søger jeg mini stereo forstærker til brug for min almindelig connect. Skulle nogen ligeledes ligge inde med en billig bridge eller sonos S5 kunne jeg også være interesseret i disse. mvh Thomas |
|
![]() |
|
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Hvis du vil sælge din almindelige Connect, så er jeg muligvis interesseret
![]() Mvh Henrik Badsted
|
|
![]() |
|
Først hvis jeg finder en connect:AMP eller tilsvarende
|
|
![]() |
|
villig til at ofre 2500,- for en connect AMP
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |