recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Betamax film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Betamax film

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Surround4U Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-April-2012
Sted: Vanløse, Danmar
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Surround4U Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Betamax film
    Sendt: 25-Juni-2015 kl. 19:52
Hej alle.

En lidt speciel forespørgsel, men jeg leder desperat efter nogle Betamax film til at teste i min maskine.

Da maskinen er dansk, skal filmene have PAL som region.

Håber der er nogen der ligger inde med nogen.
Skærmen må godt være flad, men lyden SKAL være rund !
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2015 kl. 09:40
Jeg har Betamax bånd i PAL både med forudindspillede film samt optagelser fra tv. Jeg bor på Frederiksberg.
Doo Wop
Til top
Surround4U Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-April-2012
Sted: Vanløse, Danmar
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Surround4U Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2015 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af Doo Wop Doo Wop skrev:

Jeg har Betamax bånd i PAL både med forudindspillede film samt optagelser fra tv. Jeg bor på Frederiksberg.

Fedt.!

Har du en liste over de forudinspillede samt "hjemme inspillede" film?

Du må gerne liste dem adskilt hvis det er muligt :-).

Har du mulighed for vi evt. kan mødes i dag?
Skærmen må godt være flad, men lyden SKAL være rund !
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2015 kl. 14:15
Jeg har ingen liste over filmene eller øvrige optagelser. Jeg er begyndt at gennemse/overføre, men det er et projekt, der vil tage år. Jeg kan godt gøre et par bånd klar (for jeg vil godt lige se hvad, der er på). Vi kan ikke mødes i dag eller i weekenden, men send mig gerne en PB, så tager vi den videre derfra.
Doo Wop
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu