|
K: Betamax film |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Surround4U ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2012 Sted: Vanløse, Danmar Status: Offline Point: 48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juni-2015 kl. 19:52 |
Hej alle.
En lidt speciel forespørgsel, men jeg leder desperat efter nogle Betamax film til at teste i min maskine. Da maskinen er dansk, skal filmene have PAL som region. Håber der er nogen der ligger inde med nogen.
|
|
Skærmen må godt være flad, men lyden SKAL være rund !
|
|
![]() |
|
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har Betamax bånd i PAL både med forudindspillede film samt optagelser fra tv. Jeg bor på Frederiksberg.
|
|
Doo Wop
|
|
![]() |
|
Surround4U ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2012 Sted: Vanløse, Danmar Status: Offline Point: 48 |
Fedt.! Har du en liste over de forudinspillede samt "hjemme inspillede" film? Du må gerne liste dem adskilt hvis det er muligt :-). Har du mulighed for vi evt. kan mødes i dag?
|
|
Skærmen må godt være flad, men lyden SKAL være rund !
|
|
![]() |
|
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
Jeg har ingen liste over filmene eller øvrige optagelser. Jeg er begyndt at gennemse/overføre, men det er et projekt, der vil tage år. Jeg kan godt gøre et par bånd klar (for jeg vil godt lige se hvad, der er på). Vi kan ikke mødes i dag eller i weekenden, men send mig gerne en PB, så tager vi den videre derfra.
|
|
Doo Wop
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |