|
K: billig og stabil trådløs router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 14:21 |
Mine forældre skal have trådløs net og jeg gider ikke at være afhængig i at skulle over og genstarte deres router 1-2 gange om måneden.
Derfor søger jeg en stabil og billig router. Ny eller brugt. Gerne i nordjylland - bor i Aars.
|
|
![]() |
|
spersson2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: odense Status: Offline Point: 493 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har godt nok ingen til salg, men var selv på jagt for et par uger siden og ville lige kaste en anbefaling ind. Jeg købte en d-link dir-855 for 400 kr. Fantastisk router der koster 1200 fra ny, men er at finde på brugtmarkedet til de 4-500. Super stabil og nem at opsætte.Lang rækkevide. Måske et overkill, men der er ihvertfald router mange år frem:).
|
|
Ht Energy: f:22.2 b:22.1 c:rvs reference Tv:samsung LE40M87 Kabler:Subra,ixos |
|
![]() |
|
MigMag ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2012 Sted: Fjerritslev Status: Offline Point: 150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en LevelOne WBR-6001 du kan købe, som er 100% ok ?
Redigeret af MigMag - 06-Oktober-2012 kl. 21:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |