|
K: billig ssd 2,5" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2014 kl. 18:58 |
Som topic siger. Størrelse betyder ikke så meget, da det bare er til en windows 7 installation og lidt office programmer.
Fyr løs, du har grisen, så du har prisen Redigeret af aerik - 04-September-2014 kl. 19:12 |
|
![]() |
|
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Kingston 64 GB SSD 2,5" liggende, var det noget?
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |
Det kune det sagtens være, lad høre en pris.
|
|
![]() |
|
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
Jeg har en Kingston SSD 60GB til 200 kr. afhentet, stadig i emballage.
KBH SV.
|
|
![]() |
|
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
200 kr. Befinder sig i Taulov, kan sendes som pakke for 40 kr |
|
![]() |
|
Tak for begge tilbyd, har lige afhentet en 120 gb til samme pris. Men tillader mig måske at skrive til jer, hvis jeg igen mangler en
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |