|
K: billigt anlæg med cd og gerne bånd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2020 kl. 08:39 |
Sønnen ønsker sig et anlæg, og jeg er derfor på jagt efter et med CD og meget gerne båndafspiller. Gerne i i området mellem Vejle og Herning, da jeg tænker det er uøkonomisk at sende.
Nogen der er har et komplet sæt stående, eller nogen der har lidt der kan sættes sammen, så lad mig høre :)
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har været brugt i køkken, så CD og kassettedel stort set aldrig brugt. ![]() Det står i postnummer 9530, kører af og til til syd- og sønderjylland, men foreløbig kun planlagt tur midt i juni. Er dog med i seniorklub dernede, som måske laver en forårsudflugt inden juni, så hvem ved i disse coronatider. ![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |