recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: billigt anlæg med cd og gerne bånd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: billigt anlæg med cd og gerne bånd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: billigt anlæg med cd og gerne bånd
    Sendt: 10-Marts-2020 kl. 08:39
Sønnen ønsker sig et anlæg, og jeg er derfor på jagt efter et med CD og meget gerne båndafspiller. Gerne i i området mellem Vejle og Herning, da jeg tænker det er uøkonomisk at sende.

Nogen der er har et komplet sæt stående, eller nogen der har lidt der kan sættes sammen, så lad mig høre :)
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2020 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Nogen der er har et komplet sæt stående, eller nogen der har lidt der kan sættes sammen, så lad mig høre :)
Jeg har et Sony minianlæg med CD og kasseteafspiller stående som ikke bliver brugt. 
Har været brugt i køkken, så CD og kassettedel stort set aldrig brugt. Wink

Det står i postnummer 9530, kører af og til til syd- og sønderjylland, men foreløbig kun planlagt tur midt i juni. 
Er dog med i seniorklub dernede, som måske laver en forårsudflugt inden juni, så hvem ved i disse coronatider. Confused

Mvh. JørgenT
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu