|
K: Billigt LCD tv 30"-37" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2013 kl. 23:50 |
Hey folkens
Jeg søger et BILLIGT, evt. "ældre" LCD-Tv i størrelsesordenen 30-37" eller deromkring. De eneste få krav jeg har er: skal virke 100% og ikke være alt for ramponeret, samt Minimum 1 HDMI indgang, indbyggede højttalere og medfølgende fjernbetjening. Tunertype osv. er komplet underordnet. da det udelukkende skal bruges sammen med et Apple-TV max kr. 400-500,- Helst på Lolland Falster eller Sydsjælland så jeg kan afhente det. Men ikke et absolut krav. Hilsen Kenneth ![]() Redigeret af Hi Fi Dwarf - 17-April-2013 kl. 21:56 |
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op
![]() |
|
![]() |
|
leder stadig men har revideret den ønskede størrelse
![]() |
|
![]() |
|
lidt op til top...
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |