|
K: BlueTooth højttaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kme ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 11:09 |
Min datter har forelsketsig ikgen . . . .
Denne gang er det i en BlueTooth højttaler fra HiFi klubben - Cambridge (999,-) Nogen der har en sådan til salg? /Karsten SMS 51918788
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næææh, men jeg har en JBL micro wireless, ikke pakket ud. Købt på eBay. Den kunne nok blive din for 300 kr.
http://dk.jbl.com/jbl_product_detail_dk/jbl-micro-wireless.html Sig til hvis det har interesse, ellers så var det et gratis BUMP ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Link dur ikke!
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5371 |
Linkfix
|
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Hvis det er en minx go hun er lun på, kan jeg sige god for den, spiller glimrende 👍
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |