|
K: Bordbeslag til 2 skærme |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bohme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Juni-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2014 kl. 13:13 |
Jeg er på udkig efter et bordbeslag til 2 stk 24" LED monitors med en vægt på godt 4 kg hver. Begge kompatible med VESA Wall Mounting 100 x 100mm.
Nogen, der har sådan et liggende, de vil af med? Eller kan anbefale et? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan klart anbefale noget ergotron. De er lidt til den dyre side, men er noget seriøst kvali. Har stadig en gammel en til en enkelt skærm liggende som er 8 år gammel. - og min far har brugt den i en 5 stykker indtil han fik en større skærm som ikke kunne sættes op (en gammel acer design skærm jeg havde i overskud)
men kig på ergotron.com - du kan finde modellerne hos de fleste større forhandlere i DK. |
|
![]() |
|
Bohme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Juni-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg købte et Ergotron http://www.ergotron.com/tabid/65/PRDID/354/language/en-US/default.aspx
og jeg må sige, at det er kram. Den bærer de 2 24" skærme fuldstændig stabil med let manøvrering. Jeg kan kun anbefale Ergotron. Tak for tippet claus_jac :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |