|
K: Boxee Box |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 13:09 |
Hej Recordere.
Er der nogen der vil af med deres Boxee Box så sig til. JEg vil gerne smide 500 kroner efter den. Skal bruge den på Lørdag så fedt hvis der er nogen der melder sig hurtigt på banen. Gerne i Kbh. så jeg kan hente den. Venlig hilsen BigRaj
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
mikkelsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har da én, du godt må købe :) Bor i Dragør
Originalkassen er væk, men lader, fjernbetjening og selve boksen, har jeg...
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
hehe det var da en gammel boxee hvis der er lader med *G*
|
|
![]() |
|
mikkelsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 64 |
Medmindre du har 12V i væggen, skal du bruge lader til alle Boxee box :)
Se evt.: http://www.hardwareheaven.com/reviewimages/d-link-boxee-box/d-link-boxee-box_bundle.jpg
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |