|
K: Boxee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2012 kl. 09:51 |
Hey.
Har en kollega på jobbet der er blevet helt hooked på Boxee efter han har lånt min Boxee med hjem, så jeg søger efter en til ham.
Skal du af med din? Så skriv endelig.
Vh
Raja
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du selv har en Boxee burde du også vide at han skal gå langt udenom eftersom teamet bag mere eller mindre er dødt :)
De laver ikke noget udvikling på den, har i stedet travlt med "cloudee", og der er en latterligt lang liste af begrænsninger og fejl i softwaren på den efterhånden. (Jeg er selv Boxee ejer, og har været glad for den indtil videre, men deres manglende respons på deres kunders frustrationer gør at man bør tænke 2 gange inden man køber en). Håber ikke det er for meget off-topic, vil blot advare :) |
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Vil du sælge din til mig så :-) ??
Redigeret af BigRaj - 21-September-2012 kl. 13:53 |
|
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Ja. Lad være med at købe en BB. Godt nok har de ikke officielt meldt ud at de ikke længere udvilker på den, men deres forum er fuldt med utilfredse brugere som ikke får svar på deres henvendelser. Vent hellere på http://www.ouya.tv/ med XBMC. Men hvis man kan se bort fra dens status som døende produkt under udfasning, så er den jo stadig en glimrende afspiller. BoxeeBox - æret være dens minde. Redigeret af Davidp - 21-September-2012 kl. 14:30 |
|
![]() |
|
Jeg prøver en gang til og håber folk holder sig til tonic. Boxee anyone?
|
|
|
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
@BigRaj - jeg har en til salg til 800 plus porto . interesseret så send en privat msg.
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |