|
K: Boxee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2013 kl. 09:28 |
Hej. Er der nogen der ligger inde med en D-Link Boxee Box??
Jeg forestiller mig en pris på max 350 kr incl forsendelse
Vh. BigRaj Redigeret af BigRaj - 30-Juli-2013 kl. 11:51 |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op
|
|
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Hvis du ikke finder brugt;
|
|
![]() |
|
Tak Jakabov, men til 688 ville jeg snuppe en ATV. Men fedt du skrev!
|
|
|
|
![]() |
|
op med dig
|
|
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Vil en ATV kunne afspille/indeksere video fra en NAS?
|
|
![]() |
|
@tipsen: Jada. Hvorfor?
|
|
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Troede bare ikke den var et reelt alternativ til en Boxee i et non-Apple miljø.
|
|
![]() |
|
ehhhh.... hvad har det at gøre med mit købsindlæg??? Har du en Boxee du vil sælge mig???
Redigeret af BigRaj - 11-August-2013 kl. 15:01 |
|
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Undskyld for ikke salgsrelateret indlæg.
Men det skal være en jailbreaket Appletv, hvis man skal kunne tilgå en NAS. Og pt. kan Appletv3 ikke jailbreakes, man skal istedet have fingre i en 2'er, og det giver de lidt høje brugtpriser på dem. |
|
![]() |
|
@jever: I know:-) Har en Atv2 der er JB, men folk ved sku hva' de skal forlange for dem:-) Derfor klarer jeg mig med Boxee i alle rum indtil videre. Mangler kun i et enkelt soveværelse.
|
|
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Har lige været en tur i Bilka Næstved, og der havde de dem på tilbud til 499,- kr.
Bare lige til Info. :0) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |