|
K: Buttkicker Sæt - Købt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juni-2013 kl. 19:08 |
Søger et buttkicker sæt med forstærker..
Helst på sjælland så det kan afhentes.. Ellers er fragt også fint Har du et du ikke bruger så giv lyd fra dig.. Har Købt Redigeret af nitrotg - 20-Juni-2013 kl. 11:15 |
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hejsa,
jeg har et lfe kit, med den store forstærker til salg, jeg bor i svendborg (og kan sende for 75 kr via arbejde). sættet er i fin stand. hvad er din prisramme ? bo |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
Har du ikke et link til modellen?
|
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
http://www.thebuttkicker.com/bka1000-n.php (det er forstærkeren, det er naturligvis et kit incl selve buttkickeren)
|
|
![]() |
|
det er den samme som i kittet hos headaudio.dk
|
|
![]() |
|
Læste lige du havde skrevet i en anden tråd at den ikke virkede til netflix?
Vil det sige den kun virker til bluray film? Hvad havde du regnet med af pris for sådan et sæt |
|
![]() |
|
hej,
det med netflix var den forrige forstærker. Generelt skal der jo være noget i lydsporet der sender signal dybt nok. 4000,- /bo |
|
![]() |
|
http://www.amazon.com/ButtKicker-BK-LFE-Frequency-Effects-System/dp/B0007P98K6
søg efter netflix |
|
![]() |
|
4000 så kan man jo næste købe et sprit nyt sæt på ebay :)
Hvad siger du til 3000.. så sender jeg en overførelse med det samme.. |
|
![]() |
|
det er ikke nok, desværre
vi kan mødes halvvejs plus evt forsendelse. jeg er i nordea hvis jeg skal kunne se overførsel straks |
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Hej.
Ok så man kan godt bruge buttkicker med netflix alligevel? havde opgivet buttkicker pga. Ser meget netflix og gad ikke buttkicker hvis ikke netflix ikke sendte bass spor ud rigtigt. |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
yep, har lige sat iron man på med netflix, buttkickeren kører fint der
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |