|
K: Buttkicker Sæt - Købt |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bytte med 7.1 kef 5005 højttaler sæt. Spiller perfekt med den 919 du købte :)
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
Tror sku du er i den forkerte tråd :) |
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Ok nitrotg hvilken en købte du og hvad gav du? Er det fedt ?
|
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
Købt det sæt hifibo havde til salg. Modtager det først i næste uge.. Ved ikke rigtig hvad jeg skal have af forventninger til det da jeg aldrig har prøvet det. Men skal da nok lige give en tilbage melding og det er det værd :)
|
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Lyder godt nitrotg , jeg vil vente på din mening her så tak.
Mvh Kim |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |