|
k: center højtaler plus 2 bag |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 22:43 |
Hejsa
har prøvet at søge lidt efter en center højtaler, mangler måske et par bagføjtalere der kan hænge på væggen eller på diskrete standere... Pengene er desværre ikke mange. de skal befinde sig på sjælland.. jeg har en audio pro sub og 2 audio pro fronthøjtalere.. så er det audio pro gør det intet.. men alt er i spil.. Jeg har fået tilbudt 1-2 center før, men de blev desværre solgt, da jeg ikke slog til i tide. min bror mangler også et par gode højtalere. også på sjælland..
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prøver at bumpe denne her
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har Audiopro Evo center og Fronthøjtalere Hvid, men vil helst sælge samlet, ved heller ikke rigtigt hvad sådan noget koster.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |