recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - k: center højtaler plus 2 bag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

k: center højtaler plus 2 bag

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6515
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: k: center højtaler plus 2 bag
    Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 22:43
Hejsa
har prøvet at søge lidt efter en center højtaler, mangler måske et par bagføjtalere der kan hænge på væggen eller på diskrete standere... Pengene er desværre ikke mange.

de skal befinde sig på sjælland.. jeg har en audio pro sub og 2 audio pro fronthøjtalere.. så er det audio pro gør det intet.. men alt er i spil..

Jeg har fået tilbudt 1-2 center før, men de blev desværre solgt, da jeg ikke slog til i tide.

min bror mangler også et par gode højtalere. også på sjælland..
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6515
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 22:12
prøver at bumpe denne her
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 22:44
Har Audiopro Evo center og Fronthøjtalere Hvid, men vil helst sælge samlet, ved heller ikke rigtigt hvad sådan noget koster.
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu