|
K: Controller til Nintendo WII samt USB harddisk |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2013 kl. 14:42 |
Hej med jer.
Jeg skal bruge en extra håndkontroller og nunchuck til min WII samt en USB harddisk på ca 250 GB. Anyone???
Redigeret af BigRaj - 15-Juli-2013 kl. 14:45 |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
cmnielsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 301 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved det er ot, men prøv her også:
http://hwt.dk/MarkedSubject/6/Harddiske |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Har kontroller, og 500 GB 2.5" HD som virker med Wii, det er ikke alle som gør. Hvad vil du ofre?
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Kontroller + nunchuck + 500 GB 2,5" disk med USB3.0 kabinet, som virker på Wii. 650?
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
@OleDK. Tak for dit tilbud meeeen for dyrt til mig. Sorry
|
|
|
|
![]() |
|
Opsedasse
|
|
|
|
![]() |
|
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
Hvad vil du give for en Controller, nunchuck + hd ?
/Anderton
|
|
![]() |
|
@anderton. Selvsagt vil jeg da slippe så billigt som muligt, men du kan jo skrive en pris og så må jeg se om jeg har råd... :-)
|
|
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
har lige købt en wii samt 3 controllere og 1 nunchuck på dba.dk for 400 kr :)
|
|
![]() |
|
Not bad
|
|
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
nej synes sku os det var en ret god handel, fik dem presset ned fra 900 :)
|
|
![]() |
|
op med dig
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |