|
K: CPU i5, i7 til socket 1155 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juli-2013 kl. 11:44 |
Hej alle sammen :)
Jeg ved godt at det ikke er det mest passende fora at fortælle at jeg ønsker at købe en CPU, men tænkte at jeg ville give det en chance alligevel! Jeg søger en i5 eller i7 CPU til et nyt setup. Jeg er blevet lune på følgende CPU'er: i5-2500K i5-3570K i7-2600K i7-2700K Havde håbet på at slippe afsted med ca. kr. 900,- Jeg har naturligvis også skrevet dette opslag på andre fora, men det kunne være at vi havde en nørd i blandt os som ønskede at opgradere sit setup :) Jeg ønsker gerne afhentning hurtigst muligt i nærheden af Roskilde, Taastrup, København, Køge eller deromkring. På forhånd tak Jesper
Redigeret af Jesper Keller - 27-Juli-2013 kl. 12:03 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10612 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du søgt på ebay, der er mange til salg?
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Flemming,
Tak for dit input :) I første omgang var det ikke forventningen at jeg ville søge på Ebay da jeg ønsker den afhentet straks. Lykkedes det dog ikke, så ville Ebay være en mulighed - ja :) Søger stadig! Jesper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |