|
K: Dali Concept 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juli-2014 kl. 11:11 |
Jeg mangler et sæt Dali Concept 2.
Bor I Aalborg Pris 600
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
anyone?
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
der er vist et par stykker på dba:) jeg fandt selv lige 2 som erstatning til mine surround kanaler.
|
|
![]() |
|
synes ikke der har været nogle til billige penge. Jeg har selv købt concept 2 til ca 500kr flere gange. Og et sæt concept 6 til 700kr i sidste måned.
|
|
![]() |
|
søger stadig...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |