|
K: Dali Ikon 7 el. 8 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
S-Andersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2014 kl. 11:22 |
KØBES!
Dali IKON 7 el. 8 mk 1. lys valnød. Jeg skal finde sådan et sæt ifm en forsikringssag, evt bare venstre(hvis det er 7'ere). Mindre brugsspor accepteres, andre krav kan ikke fraviges. |
|
![]() |
|
S-Andersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Søger stadig, god pris gives for et godt sæt!
|
|
![]() |
|
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
Har ikon 7 mk1 i sort
|
|
![]() |
|
Desværre, de skal være i lys valnød. Ellers tak for budet.
|
|
![]() |
|
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
Ku da klares med en gang folie
|
|
![]() |
|
Har resten i lys valnød (on-Wall, vokal 2, samt sub). Min egen venstre ikon 7 har fået en skade og derfor skal jeg have nogle andre og jeg vil helst holde mig til det originale.
|
|
![]() |
|
Er det kabinettet der er skadet?
|
|
![]() |
|
Både og. Men jeg aftager altså ikke et par sorte.
|
|
![]() |
|
Henr1k ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Viborg Status: Offline Point: 142 |
Jeg har et sæt Ikon 7 i lys i Viborg.
Der er kun én lys træsort, ikke? Men jeg skal have noget andet i stedet for, enten de sorte eller nogen andre evt. Ikon 8.
|
|
![]() |
|
Hej Henrik,
Tak for dit indspark. Der er 2 lyse, enten lys eg, eller lys valnød, hvoraf jeg skal bruge sidstnævnte. Så du må meget gerne finde ud af hvilken det er du har samt en pris. Mvh. Søren. |
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
Jeg har sorte Ikon 8, som kunne være en del af alt det her, men som jeg ellers nødig vil af med. Jeg kan muligvis stå for al transporten i det her, men det kommer til at koste. Dog vil vi komme til at dele fragten i tre dele.
|
|
![]() |
|
Mine ikon 7 kan også indgå i dette. De står i Randers
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |