recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Dali Ikon 7 el. 8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Dali Ikon 7 el. 8

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
S-Andersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 20:51
Så mangler vi bare Henrik.
Til top
Chaospling Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chaospling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 22:10
Ja og at vi kan blive enige om priserne. Ang. fragt tænkte jeg på at leje et lig - hvis I har bedre idéer siger I bare til.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 22:11
Ja, jeg vil godt lige understrege, at jeg er udelukkende interesseret, hvis der er tale om et sæt i lys valnød. Jeg kan ikke bruge lys eg, sort eller andre farver til noget. 
Til top
Henr1k Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Viborg
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henr1k Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 08:01
Jeg undersøger lige når jeg kommer hjem, men det kan godt være at det er lys eg...
Til top
Henr1k Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Viborg
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henr1k Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 08:06
Har lige set et billede af Ikon i lys valnød og mine er desværre lys eg.
Til top
Chaospling Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chaospling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 09:30
Så røg de byttehandler til jorden. Jeg holder dog øje med tråden lidt endnu.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 10:29
Ja desværre, må vente lidt endnu :-)
Til top
Puggen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Oktober-2014
Sted: Randers
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Puggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2014 kl. 21:29
Oprindeligt skrevet af S-Andersen S-Andersen skrev:

KØBES!
Dali IKON 7 el. 8 mk 1. lys valnød. Jeg skal finde sådan et sæt ifm en forsikringssag, evt bare venstre(hvis det er 7'ere). 
Mindre brugsspor accepteres, andre krav kan ikke fraviges.

Hej S-Andersen

Jeg har et par IKON 8 i lys valnød jeg har bestemt mig for at sælge.
Faktisk har jeg et helt 5.0-setup i Dali IKON (8'ere front, vokal 2 center, og on-wall bag).
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2014 kl. 22:16
Beklager jeg ikke fik lukket tråden af. Jeg har valgt at reparere mine egne. Men tak for bud.
Til top
Puggen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Oktober-2014
Sted: Randers
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Puggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 08:04
Oprindeligt skrevet af S-Andersen S-Andersen skrev:

Beklager jeg ikke fik lukket tråden af. Jeg har valgt at reparere mine egne. Men tak for bud.

Nå, det var da ærgerligt - for mig i hvert fald.

Men håber at du er blevet tilfredse med dine 7'ere Thumbs Up
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu