|
K: Densen B-110, eller større! "KØBT" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TheGandalf ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-September-2014 kl. 18:19 |
Halløj derude.
- Jeg søger en Densen B-110, eller en der er større. Såsom B-130 osv.. Alderen på dyret er fuldstændig ligemeget! - I kan kontakte mig over mail, på MossLite@gmail.com Eller på mobilen, 24779333 Alt har interesse, skriv hvis i har nopget.. :) //TheGandalf
Redigeret af TheGandalf - 23-September-2014 kl. 21:31 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du hørt dem begge eller kun 110'eren?
|
|
![]() |
|
TheGandalf ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Jeg har hørt dem hos en bekendt! :)
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Cool. Jeg vil ikke ødelægge din købstråd, men kunne du evt. fortælle lidt om din lytteoplevelse af B110/B130. :)
|
|
![]() |
|
Hmm. Det gør ikke noget! :)
- Men altså, jeg ved ikke hvordan jeg kan beskrive det. :P
|
|
![]() |
|
Ingen der har et dyr, de vil af med?! :)
|
|
![]() |
|
Jeg tror du skal have lidt tålmodighed. Jeg har set et par 110 og 150 til salg for nogle måneder siden. B130 er vist lidt nyere end de to førnævnte, men der skal nok dukke en op.
Ellers kan du kontakte HiFi Freaks og høre, om de har nogle demo-modeller stående til salg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |