|
K: Desktop Amp+DAC Headphones |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jegergrim ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: Odense Status: Offline Point: 141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2015 kl. 23:49 |
Hej, jeg har fået købt et par Beyerdynamics med 250ohm, og leder dernæst en brugt Amp+DAC, som udelukkende skal kunne køre hørebøffer og ikke højtalere. Er der nogen som lige har opgraderet eller skal af med disse, som kunne være interesset i at sælge?
//Jegergrim |
|
![]() |
|
Svendherlig ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2015 Sted: Århus C Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Argon HA2, hvis det har nogen form for interesse. Med Original emballage.
|
|
![]() |
|
Jegergrim ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: Odense Status: Offline Point: 141 |
Umiddelbart helst noget som kan trække op til 600ohms beyerdynamic, men hvad skal du have for den?
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Har du spurgt på http://hoved-fi.dk/
Der kan du måske have heldet med dig.
Redigeret af SoundWave - 01-Februar-2015 kl. 19:40 |
|
![]() |
|
Har også oprettet en der inde under køb og salgs sektionen :)
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Prøv at læse artiklen her: http://www.metal-fi.com/schiit-fulla-vs-geek-out/
Som du kan læse, så skulle den Schiit Fulla være ret god, især til prisen ($79) og skulle kunne klare helt op til 300ohm. Den anden, som også er en del dyrere, står der ikke nogle oplysninger om hvad det angår.
|
|
![]() |
|
Det er faktisk et meget interessant produkt, hvilket jeg har helt overset, nu må jeg lave nogle overvejelser.
Jeg har nemlig både et Beyerdynamic headset + B&W M1 Højtalere, jeg overvejer at bruge på PC'en, jeg tænker det måske er smartest med en selvstændig DAC også 2 forskellige amps - ét til højtalerne og et andet til headsettet, hmmm |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Hej, jeg har en Rega Ear jeg ikke bruger længere :) Har været vældig glad for den!
I følge Rega's specifikationer bør den kunne drive 600ohm.
|
|
![]() |
|
Det kune sagtens have interesse, hvad er din pris? Overvejer drastisk også den Fulla, Fulla Schiit :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |