recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Desktop Amp+DAC Headphones
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Desktop Amp+DAC Headphones

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jegergrim Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2015
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Desktop Amp+DAC Headphones
    Sendt: 30-Januar-2015 kl. 23:49
Hej, jeg har fået købt et par Beyerdynamics med 250ohm, og leder dernæst en brugt Amp+DAC, som udelukkende skal kunne køre hørebøffer og ikke højtalere. Er der nogen som lige har opgraderet eller skal af med disse, som kunne være interesset i at sælge?

//Jegergrim
Til top
Svendherlig Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Januar-2015
Sted: Århus C
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svendherlig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2015 kl. 01:41
Jeg har en Argon HA2, hvis det har nogen form for interesse. Med Original emballage. 
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2015 kl. 12:49
Umiddelbart helst noget som kan trække op til 600ohms beyerdynamic, men hvad skal du have for den?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 18:51
Bump
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 19:39
Har du spurgt på http://hoved-fi.dk/
Der kan du måske have heldet med dig.

Redigeret af SoundWave - 01-Februar-2015 kl. 19:40
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 20:04
Har også oprettet en der inde under køb og salgs sektionen :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 20:52
Prøv at læse artiklen her: http://www.metal-fi.com/schiit-fulla-vs-geek-out/

Som du kan læse, så skulle den Schiit Fulla være ret god, især til prisen ($79) og skulle kunne klare helt op til 300ohm.
Den anden, som også er en del dyrere, står der ikke nogle oplysninger om hvad det angår.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2015 kl. 00:12
Det er faktisk et meget interessant produkt, hvilket jeg har helt overset, nu må jeg lave nogle overvejelser.

Jeg har nemlig både et Beyerdynamic headset + B&W M1 Højtalere, jeg overvejer at bruge på PC'en, jeg tænker det måske er smartest med en selvstændig DAC også 2 forskellige amps - ét til højtalerne og et andet til headsettet, hmmm
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2015 kl. 07:21
Hej, jeg har en Rega Ear jeg ikke bruger længere :) Har været vældig glad for den!
I følge Rega's specifikationer bør den kunne drive 600ohm.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2015 kl. 10:54
Det kune sagtens have interesse, hvad er din pris? Overvejer drastisk også den Fulla, Fulla Schiit :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu