|
K: Dynaudio xeo 3 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 22:31 |
På udkig efter et par af disse, så vil du af med dine er jeg muligvis aftageren :D
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er dit budget? Et sæt nye (1. generation) fås nemlig nu til 7-8000 kr. hos udvalgte forhandlere.
|
|
![]() |
|
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
Det har jeg godt set, men da de er til udestue/ekstra værelse vil jeg ikke betale så meget. :D
Jeg håbede på omkring en "edit" 5000,- det synes jeg at jeg så på dba for noget tid siden
Redigeret af Stoffer1987 - 08-Oktober-2014 kl. 14:21 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Xeo 3 til 3000 kr lyder usandsynligt, medmindre den havde skavanker/fejl. Mon ikke det var en Excite, du havde set.
De få gange jeg har set Xeo 3 til salg har været til 6k. |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
Jeg er enig der. Jeg har et sæt xeo 3 og ville ikke drømme om at sælge dem til under 5.500 eller 6.000 kr.
/Halsted |
|
![]() |
|
Hmm det kam godt jeg har set forkert, men til den pris kan mam vel ligeså godt købe fra ny.
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1154 |
Det billigste jeg har set et sæt til er 5000kr og de blev solgt rimelig hurtigt. Det er stadigvæk ½ af ny pris dengang og så gamle er de jo heller ikke. 3000kr lyder urealistisk
|
|
![]() |
|
Altså, en ny Xeo 3 kostede jo 12.000. Den kan i dag fås til 7999 fra ny, da der er kommet en Xeo 4. Jeg synes ikke 5-6k for en brugt Xeo 3 er for meget. 3000 kr finder du den i hvert fald ikke til.
|
|
![]() |
|
Hvis det bare er til udestuen, skulle du måske kigge på et billigere alternativ som fx. fra Audio Engine eller Q-Acustics.
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Nu er det vel også sælgeren der skal diktere en brugtpris og ikke køberen ;)
Det jo heller ikke en vare der så tit er til salg, hvilket også får prisen til at holde... Desuden falder højttalere jo slet ikke så meget i værdi som f.eks recievere gør, gennemsnitlig levealder for en recievere er vel 5 år eller lign... Højttalere nærmere 15-20 år?! Sådan i sløset tal ;) afhængig af om man vil være med på moden i surround-anlæg hehe Fordi forhandleren kører dem på bud er jo ikke ensbetydende med andre gider følge med, det giver så i dette tilfælde forhandleren en fordel ;) Uanset hvad så skal vi andre egentlig ikke blande os ;p men at få dem til under 5.000kr vil jeg tro er urealistisk ;-) Bare så du ikke venter forgæves ;) god jagt |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Jeg synes nu heller ikke jeg har dikteret en pris. Jeg skrev hvad jeg troede/håbede på de ville koste brugt, da de trods alt blev lanceret i 2012.
|
|
![]() |
|
2-3 år er absolut ingen alder for en højtaler - også selvom den er aktiv. En reduktion på 75% af nyprisen fordi den har et par år på bagen, er ret urealistisk. Der er jo ik' just tale om computer-udstyr her. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |