recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Emballage til LG 65" OLED
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Emballage til LG 65" OLED

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
The Dude Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-December-2007
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The Dude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Emballage til LG 65" OLED
    Sendt: 04-April-2022 kl. 11:35
Jeg skal flytte til udlandet og vil gerne have mit TV med, men jeg har selvfølgelig smidt emballagen ud, da jeg ikke nogensinde havde skullet tro, at jeg ville flytte til udlandet. Men her står jeg så. 

Er der nogen, der har sådan en kasse, som de gerne vil af med? Specifikt er det et OLED65C8, men størrelserne på de forskellige generationer er næsten det samme, så det behøver ikke være til netop den model.

Jeg bor i Aarhus, så helst i Østjylland. 
Til top
Renoldo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2007
Sted: Sorø
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Renoldo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2022 kl. 21:53
Hey
Jeg har stadig emballagen til mit LG OLED65C8.
Dog mener jeg at jeg har skåret lidt i flamingoen, da jeg lige nu har et Pioneer 508xd i kassen.
Jeg skal egentlig bare af med den gamle Pioneer svend, så du kan godt få emballagen til C8.
Men jeg bor på Vestsjælland.
Til top
The Dude Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-December-2007
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The Dude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2022 kl. 16:29
Tak for buddet. Jeg ville ønske, jeg boede på Vestsjælland, men det er lidt for langt for mig, desværre. Jeg prøver mig med en cykelkasse og godt med bobleplast og tykt pap. :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu