|
K: Emballage til LG 65" OLED |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
The Dude ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 97 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2022 kl. 11:35 |
Jeg skal flytte til udlandet og vil gerne have mit TV med, men jeg har selvfølgelig smidt emballagen ud, da jeg ikke nogensinde havde skullet tro, at jeg ville flytte til udlandet. Men her står jeg så.
Er der nogen, der har sådan en kasse, som de gerne vil af med? Specifikt er det et OLED65C8, men størrelserne på de forskellige generationer er næsten det samme, så det behøver ikke være til netop den model. Jeg bor i Aarhus, så helst i Østjylland.
|
|
![]() |
|
Renoldo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Sorø Status: Offline Point: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey
Jeg har stadig emballagen til mit LG OLED65C8. Dog mener jeg at jeg har skåret lidt i flamingoen, da jeg lige nu har et Pioneer 508xd i kassen. Jeg skal egentlig bare af med den gamle Pioneer svend, så du kan godt få emballagen til C8. Men jeg bor på Vestsjælland.
|
|
![]() |
|
The Dude ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 97 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for buddet. Jeg ville ønske, jeg boede på Vestsjælland, men det er lidt for langt for mig, desværre. Jeg prøver mig med en cykelkasse og godt med bobleplast og tykt pap. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |