|
K: Er købt må gerne slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2016 kl. 12:41 |
Hey søger nvidia shield tv box
Evt i hente afstand fra Randers ellers så med forsendelse Redigeret af johnnyn - 15-Maj-2016 kl. 21:49 |
|
![]() |
|
Gubia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2015 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey Johnny
Nej, jeg har ikke en NVidea Shield til salg, men ville lige høre, hvad du evt skal bruge den til? For hvis det er til at streame tv, så ja, så er den god til det. Men det er en jailbreaket Apple TV2 osse.. Og sådan en har jeg til salg. Så hvis ikke du lige er så heldig at finde den NVidea Shield og måske kunne have interesse i en Apple TV2, så giv lige lyd... Nu vil jeg ud og nyde solen igen.. :) ![]() |
|
![]() |
|
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
Skal bruge den til kodi samt netflix og gerne med Ethernet i.
|
|
![]() |
|
Det er der osse allerede her i denne Apple TV2
|
|
![]() |
|
Og selvfølge 4k så jeg er fremtids sikret :)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Jeg har en til salg Bor nede ved Horsens. Hvad tænker du at du vil give for sådan en? Min er en 16 gb model.
Står pt til 1.600kr i Elgiganten http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/medieafspiller/NVIDIASHI16GB/nvidia-shield-android-tv-16-gb |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
Har købt en så ellers tak :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |