|
K: fladskærm omkring 2.500 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så må jeg lige på loftet i eftermiddag. Har du en mailadresse til billedet af mærket på skærmen?
Mvh
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Hansenjon@hotmail.com
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Jeg kan desværre ikke finde foden. Jeg er bange for at den er røget ud i et anfald af oprydningsiver. Hvad kan man så lære af det? Man skal ikke rydde op!
Lad mig vide, hvis du stadig vil handle? Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Skal umidelbart have foden med.... så må springe over i første omgang...
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Ok, jeg håber, du finder noget andet brugbart ;-)
Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |