|
K: Fod til Panasonic txp55VT50 plasma TV søges ! |
Besvar |
Forfatter | |
Piokongen
Junior bruger Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Februar-2015 kl. 21:46 |
Hej, foden til mit 55" Panasonic VT50 er desværre gået i stykker ifm. flytning . Vil derfor høre, om der er nogen herinde, som skulle ligge inde med en fod til et 55" Panasonic VT50, som de gerne vil sælge.
Vigtigt, at det er fod til 55" modellen, da fod til 50" modellen ikke passer (har prøvet). |
|
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire
|
|
Vanderlay
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved du, om foden til en VT50 er anderledes end VT30-serien? (modellen fra året før)
Jeg har en fod til et 55" VT30 i overskud, har aldrig været brugt, men jeg tør ikke sige, om den er kompatibel med den nyere model. Befinder sig i Aarhus |
|
ThomasNorge
Bruger Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan ikke bruge foden fra et zt60?
Jeg skal aldrig bruge min, så den ligger faktisk klar til at blive smidt i skralderen. |
|
Mvh Thomas
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |