|
K: Fod til Panasonic txp55VT50 plasma TV søges ! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Piokongen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2015 kl. 21:46 |
Hej, foden til mit 55" Panasonic VT50 er desværre gået i stykker ifm. flytning
![]() Vigtigt, at det er fod til 55" modellen, da fod til 50" modellen ikke passer (har prøvet). |
|
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire
|
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved du, om foden til en VT50 er anderledes end VT30-serien? (modellen fra året før)
Jeg har en fod til et 55" VT30 i overskud, har aldrig været brugt, men jeg tør ikke sige, om den er kompatibel med den nyere model. Befinder sig i Aarhus |
|
![]() |
|
ThomasNorge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan ikke bruge foden fra et zt60?
Jeg skal aldrig bruge min, så den ligger faktisk klar til at blive smidt i skralderen. |
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |