|
K: Forforstærker (NAD) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 594 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, han gør så :)
Men nu er den købt. |
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
![]() |
|
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 594 |
Det havde jeg så ikke alligevel. Jeg har betalt med Mobilepay, og annoncen (samt sælgers andre annoncer) og brugerens profil er væk fra DBA. Ingen respons ved forsøg på kontakt.
Skulle der være andre, der også har "købt" denne forforstærker, så send gerne en besked. |
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19863 |
Var han ikke nem id verificeret?
Kontakt dba! Klaus |
|
![]() |
|
Jo, det er jeg 99% sikker på, at han var.
Jeg kontakter selvfølgelig også DBA.
|
|
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det er helt naturligt at fjerne annonce fra DBA når man har solgt.
Hvordan har i aftalt at forstærkeren skulle udveksles? Hvis du har overført via mobilepay skulle det være en smal sag at opspore sælger/svindler. Håber at der viser sig at være en fejl. |
|
![]() |
|
Betaling via Mobilepay - sendes via GLS og jeg skulle have T&T-nummeret, når den blev sendt. Siden jeg overførte pengene har jeg intet hørt.
Nej, selvfølgelig er der ikke noget odiøst i, at en annonce fjernes, når varen er solgt. Det pudsige er blot, at den var der igår aftes - hvor jeg skrev en besked og spurgte om den er sendt - og her til morgen er annoncen så væk samt brugerens profil. Ergo har han jo været inde på annoncen siden jeg skrev og set min besked - for derefter både at slette annonce og profil. Det kan man jo tolke på mange måder. Naturligvis håber jeg også, at der blot er tale om en misforståelse.
|
|
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det er bare øv.
Også fordi man hører mange historier om folk der bliver snydt. Man får lidt paranoia. Krydser fingre. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19863 |
Det jeg lurede mest på, var at han skrev at han havde flere.
Hvad bruger man flere forforstærkere til? Klaus |
|
![]() |
|
Godt spørgsmål. Det ved jeg faktisk ikke.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |