|
k: frontstof b&w cm1 gråt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Marts-2015 kl. 08:09 |
Jeg mangler nogle grå fronter til et par b&w cm1, så måske var jeg heldig at der var en det par et par i overskud.
Der kan evt byttes med et par sorte. |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, jeg har et par hvide CM1'ere med gråt frontstof, som jeg ikke bruger, da CM1 er så flot i sig selv.
Sættet er dog købt som demo, og jeg kan huske, at det ene cover er (muligvis kun lettere) tilsmudset på et stykke af frontstoffet, så jeg ville nok holde tråden åben lidt længere og se, om der ikke er en, der har et sæt, der er 100 % i orden. Så kan jeg i mellemtiden prøve at erindre, hvor jeg har gjort af dem. :) Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Mon ikke jeg evt lærer at klare mig med lidt smuds. Om ikke andet så i hvert fald indtil Min datter ikke synes at det er sjovt at trykke diskanter længere.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Mener du kan få nogle diskant beskyttere til cm1'erne.
Prøv at ringe til hifiklubben imorgen. |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Ok, jeg prøver at se efter, hvor jeg har dem i morgen. Fausings ide er ellers også god, for det forhindrer jo ikke din datter i forsøge sig frem. :)
|
|
![]() |
|
Jeg har selv malet dem hvide, så de er ikke så pæne som en original hvid. Hvis du ikke kan finde dem, så kan jeg selv lave nogle fronter. Var bare lige ramt af lidt dovenskab.
|
|
![]() |
|
Så har jeg fundet dem. Det med smuds må jeg vist tage i mig igen, da jeg ikke kan se noget. Jeg prøver lige at se på dem i dagslys i morgen, men de ser ud til at være ok.
Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Det lyder rigtig godt. Jeg sender dig lige en personlig besked senere.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Sådan nogle diskanter er nogle rigtig indbydende "knapper" :-)
|
|
![]() |
|
@tipsen Ja det er de. :-) Jeg har dog heldigvis været forskånet, men de er godt nok udsatte.
@Bconrad Du har fået svar på din PM. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |