recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - k: frontstof b&w cm1 gråt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

k: frontstof b&w cm1 gråt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: k: frontstof b&w cm1 gråt
    Sendt: 04-Marts-2015 kl. 08:09
Jeg mangler nogle grå fronter til et par b&w cm1, så måske var jeg heldig at der var en det par et par i overskud.

Der kan evt byttes med et par sorte.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 21:01
Hej, jeg har et par hvide CM1'ere med gråt frontstof, som jeg ikke bruger, da CM1 er så flot i sig selv.

Sættet er dog købt som demo, og jeg kan huske, at det ene cover er (muligvis kun lettere) tilsmudset på et stykke af frontstoffet, så jeg ville nok holde tråden åben lidt længere og se, om der ikke er en, der har et sæt, der er 100 % i orden.

Så kan jeg i mellemtiden prøve at erindre, hvor jeg har gjort af dem. :)

Mvh. Jørgensen
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 21:42
Mon ikke jeg evt lærer at klare mig med lidt smuds. Om ikke andet så i hvert fald indtil Min datter ikke synes at det er sjovt at trykke diskanter længere.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 21:43
Mener du kan få nogle diskant beskyttere til cm1'erne.
Prøv at ringe til hifiklubben imorgen.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 21:50
Ok, jeg prøver at se efter, hvor jeg har dem i morgen. Fausings ide er ellers også god, for det forhindrer jo ikke din datter i forsøge sig frem. :)
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2015 kl. 07:45
Jeg har selv malet dem hvide, så de er ikke så pæne som en original hvid. Hvis du ikke kan finde dem, så kan jeg selv lave nogle fronter. Var bare lige ramt af lidt dovenskab.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2015 kl. 22:08
Så har jeg fundet dem. Det med smuds må jeg vist tage i mig igen, da jeg ikke kan se noget. Jeg prøver lige at se på dem i dagslys i morgen, men de ser ud til at være ok.

Mvh. Jørgensen
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 09:00
Det lyder rigtig godt. Jeg sender dig lige en personlig besked senere.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 09:50
Sådan nogle diskanter er nogle rigtig indbydende "knapper" :-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 23:00
@tipsen Ja det er de. :-) Jeg har dog heldigvis været forskånet, men de er godt nok udsatte.

@Bconrad Du har fået svar på din PM.

Mvh. Jørgensen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu