|
K: gennemsigtige CD-trays |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2014 kl. 12:29 |
I gamle dage kunne man jo lige svinge forbi TP Musik på Roskildevej, og købe alle de CD-cases/trays man have brug for, men hvad pokker gør man i dag?
Jeg har søgt på nettet, og gider ikke betale en formue i fragt, for at få en håndfuld hjem fra USA. Er der nogen, der ligger inde med nogle, eller kender en netbutik, eller fysisk butik i København, som sælger CD-cases og trays?
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror nok, at jeg har en hel masse liggende. Hvor mange skal du bruge? Og er det kun enkelte - har vist både dobbelte og tripler :-) Kan først checke det ved 19-tiden, men vender så tilbage |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
Jamen, jeg køber jævnligt CD'er, så lad mig høre hvad du har. Som udgangspunkt skal jeg bare bruge selve det gennemsigtige tray - jeg har masser af almindelige cases, med sort tray.
|
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Jeg har også nogle. Hvad specielt søger du? Jesper
|
|
![]() |
|
Som skrevet: kun gennemsigtige trays.
![]() |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Fik langt om længe checket kassen med tomme covers. De er desværre alle med sorte trays :-(
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Helt i orden - tak for kigget. ![]() Andre der kan hjælpe?
|
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
TP Musik & Film findes stadig inde på Gl. Kongevej 49 og det er jo trods alt ikke så langt fra deres gamle, nu lukkede, mega store på Roskildevej. Jeg ved dog ikke om de har de covers/ du ønsker.
Accord (flere steder i københavn) sælger i hvert fald løse covers (uden trays), ved desværre heller ikke om de har gennemsigtige trays. De har desværre ikke løse covers til Maxi-CD'er som jeg selv er på jagt efter. Jeg har selv købt forskellige cd-covers fra protected.de og de har i hvert fald det du ønsker. Desværre er portoen ret dyr, så man skal købe rimelig meget for at prisen bliver ok. |
|
![]() |
|
Har du fået fat i nogle? Har fundet 17 stk + en enkelt dobbelt. Er alle brugte, men du må få dem mod betaling af porto.
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Så er antallet nået op på 40 stk enkelte. Holder dem nogle dage. Og ellers kommer de på bud til hvem der måtte mangle :-)
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Det er pænt af dig, Meta, men jeg har i mellemtiden købt en bunke i Tyskland, så står ikke lige og mangler mere. Ellers tak for indsatsen!
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |