recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Gopro alt har intr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Gopro alt har intr.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Gopro alt har intr.
    Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 18:50
Skriv hvilken model du har , hvor i landet og cirka pris. 

Smile
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 14:19
slet ingen der har et til salg ? 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 15:44

Hej.

Det er typisk noget POWER har haft på åbnings tilbud. Måske burde du se om Elgigangen har et på åbningstilbud på lørdag i Herlev.

Men ellers ved jeg ikke hvad du skal bruge det til. Jeg læste en interesant sammenligming mellem GoPro HERO4 Black Adventure 4K Ultra HD og Sony Action Camera - FDRX1000V - 4K Ultra HD. De koster det samme. Gopro'en havde mest tilbehør, men Sony'en havde indbygget billed stabilisator hvad Gopro'en manglede. På Sony'en kan man bruge sin smartphone som søger.

Her er en YouTube med sammeligningen:

https://www.youtube.com/watch?v=CfHy4eASLzo

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 29-Oktober-2015 kl. 16:43
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 16:32
jeg skal bruge det til min multicopter som har gopro mount, derfor et gopro, jeg ved der er tilbud men orker ikke at stå i kø flere dage :-) så søger mest et brugt. 
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 07:26
Afhængigt af hvad du har af krav og om det i mest bare er for sjov, så har jeg købt et par SJ4000 på ebay og de fungerer faktisk rigtigt godt (specielt til prisen).
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 08:16
Sj4000 er sindsygt godt til prisen og så vidt jeg husker så er det kompatibelt med en del GoPro udstyr.

Hvis du ikke har tid til at vente på Ebay, så kan det købes her http://www.dba.dk/actionkamera-vandtaet-sjcam/id-1019553770/ Det er der mit er købt.

Du kan søge en del videoer frem på Youtube hvor det bliver sammenlignet med et GoPro... 
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 14:25
det skal kunne sidde i et gopro mount til en dji multicopter. 
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2015 kl. 21:40
leder stadig 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu