recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Harry Potter BD dansk tale
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Harry Potter BD dansk tale

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Harry Potter BD dansk tale
    Sendt: 05-September-2015 kl. 13:58
Er der nogen der ligger inde med HP BD box  med dansk tale?
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 14:49
Prøv at kontakte SoundWave der lige har købt denne bunke, men tilsyneladende mest var interesseret i den ene boks:

Ellers kan den fås til kun 299,-:

Redigeret af Rolias - 05-September-2015 kl. 14:50
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 18:24
Du kan få den i Elgiganten til 229 kr:
http://www.elgiganten.dk/product/film/serier-og-bokse/BDVDHPBOXCOM/harry-potter-1-7b-box-blu-ray

Men jeg mener kun det er de første 4 eller 5 film, hvor der er dansk tale.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu