|
K: HDhomerun for DVB-C! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2016 kl. 21:31 |
Hej, leder efter en billig HDhomerun, og umiddelbart er en enkelt turner ok, så hvis nogle har en ældre model liggende til en billig sjat penge er det lige noget for mig......! KBN
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en på lager.
|
|
![]() |
|
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Ok, jeg har smidt dig en PM om nærmere, men du er da velkommen til også at smide info her....!
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
Det er en hdhr-eu.
Befinder sig i Vejle. |
|
![]() |
|
Ok, hvad skal den koste og vil du sende til Roskilde hvis det er?
|
|
![]() |
|
Hvad siger du til 250 plus porto?
|
|
![]() |
|
Det kan vi godt sige! Jeg PMer dig!
|
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
blev denne solgt ellers er jeg interesseret.
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
Den er desværre afsat.
|
|
![]() |
|
sphinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 170 |
explodedk:
Her er vist en til salg på dine kanter:
http://www.hardwareonline.dk/koebsalg.aspx?fid=11&tid=822420 en HDHomerun HDHR3-EU med HBO 200,- Blot for en god ordens skyld: Jeg har ikke noget med sælger at gøre, og kender ham ikke. Lagde blot mærke til denne tråd, da jeg selv har en hdhr-eu til at ligge som jeg aldrig har fået koblet til..... ![]() |
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
hej mikkelsen1980 - glæder mig du fik afsat den - jeg leder videre...
sphinx tak for info - har skrevet til ham :) |
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |