recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Højtalerkabler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Højtalerkabler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jespera Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Højtalerkabler
    Sendt: 18-Januar-2015 kl. 20:21
Ville lige høre om der ikke var nogen her inde som ligger inde med et rigtig godt tilbud, på nogle brugte HT kabler som alligevel bare var lagt i gemmeren :)

Skal bruge ca. 2x2,5m til hver højtaler, men da jeg biamper mine HT, skal jeg enten bruge 2x2,5m biamp kabel, eller 4x2,5m.

Skriv PB hvad i ligger inde med!

Kabler fra ca. 150kr (nypris) og opefter har interesse, men er selvfølgelig også loft på at jeg ikke vil bruge flere tusind kr. på kabler.

Skal bruges sammen med Dali Evidence 870 samt Rotel 1075 + Rotel 990. 

Mvh
Jesper
Til top
markomega Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2009
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér markomega Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 17:51
Hej Jesper,

Jeg har noget Dali Silver Wave Four. Mener der er 2 længder af ca. 2,5 meter. De kostede 400/m i Hifi Klubben da jeg købte dem. Jeg vil godt finde dem frem og måle længderne hvis du er interesseret i den type kabel. De kan i hvert fald klare biamp via et enkelt kabel :)

De befinder sig forresten i Roskilde.

mvh Mark
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu