|
K: Højtalerkabler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jespera ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2015 kl. 20:21 |
Ville lige høre om der ikke var nogen her inde som ligger inde med et rigtig godt tilbud, på nogle brugte HT kabler som alligevel bare var lagt i gemmeren :)
Skal bruge ca. 2x2,5m til hver højtaler, men da jeg biamper mine HT, skal jeg enten bruge 2x2,5m biamp kabel, eller 4x2,5m. Skriv PB hvad i ligger inde med! Kabler fra ca. 150kr (nypris) og opefter har interesse, men er selvfølgelig også loft på at jeg ikke vil bruge flere tusind kr. på kabler. Skal bruges sammen med Dali Evidence 870 samt Rotel 1075 + Rotel 990. Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
markomega ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2009 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jesper,
Jeg har noget Dali Silver Wave Four. Mener der er 2 længder af ca. 2,5 meter. De kostede 400/m i Hifi Klubben da jeg købte dem. Jeg vil godt finde dem frem og måle længderne hvis du er interesseret i den type kabel. De kan i hvert fald klare biamp via et enkelt kabel :) De befinder sig forresten i Roskilde. mvh Mark
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |