|
K: Højttaler kabler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2013 kl. 13:46 |
||
Hej, Jeg er ved at købe udstyr ind til mit "herre" værelse :-) Et sted hvor jeg ville kunne spare lidt er måske på brugt kabler. Jeg skal bruge 2 x 2 til 3 meter og meget gerne termineret med bananstik i begge ender. Her er lidt idéer til hvad der kunne være interessant for mig: QED Genesis Speaker Cable Audioquest Type-8 VAN DEN HUL The MAGNUM HYBRID Så noget i den boldgade, skriv hvad I har og så tager vi den derfra :-)
|
|||
![]() |
|||
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Slet ingen der ligger inde med noget ?
|
|||
![]() |
|||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
||
Hola
![]() Jeg ligger inde med dette kable http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/kabel/hojttalerkabel/van-den-hul_the-d-352-hybrid_kabel_brun.htm & det er termineret med disse stik http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/kabel/hojttaler-stik/argon_5455_bananstik_arg5455.htm der er 2x3 meter .. kunne det have din interesse ? |
|||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|||
![]() |
|||
||
Det kommer an på prisen og hvilken stand kablerne er i, hvad vil du have for dem ?
|
|||
![]() |
|||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
||
Der er i Super stand, termineret fra hifiklubben side af, fra den 25-03-2011.. har kvitering og skal vi 500.- pp evt ? |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Har du mulighed for at sende mig et billede inden vi handler? Og kan vi blive enig om 550 kr inkl. pakkeporto ?
Redigeret af Sbht - 30-Juli-2013 kl. 14:54 |
|||
![]() |
|||
||
Tjek din pm ![]() |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |