|
K: indendørs dvb-t antenne |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 19:31 |
|
Hej
er der nogen der ligger inde med en indendørs dvb-t antenne. Skal have boxer tv i soveværelset men mangler antenne.
|
||
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
||
![]() |
||
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
169kr i harald Nyborg for en slim version der kan klistres fast med velcro bag på de fleste tv.
|
||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
||
![]() |
||
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
|
ok, jeg kigger på den, men er dem i den prisklasse noget værd. Er der ikke en masse udfald , signalforstyrrelser osv?
|
||
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Indendørs kan ikke anbefales. Træk kabel til den existerende udendørs. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Har ikke nogen udendørs antenne monteret. Huset er meget pænere uden.....
|
||
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Hvordan modtages der så.? |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
|
Har lige købt en til bedsteforældrene som bor i lejlighed i betonbyggeri. I tv højde og inde midt i bygningen var det lort. Længere ude ved facaden samt inde midt i bygning men oppe ved loft (på trods af, at der er 3 lejligheder ovenpå) fungerede uden udfald en hel aften.
|
||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
||
![]() |
||
|
I stuen har jeg en indendørs König dvb-t antenne tilsluttet mit tv og boxer kortet i tv'et. Tænkte jeg ville gøre det samme i mit soveværelse og i min stue på første sal.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Så ved du jo at det er/kan være ustabilt. |
||
|
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
|
![]() 150,-
Redigeret af quarkir - 29-Oktober-2015 kl. 20:18 |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
|
Jep. Men eneste kanal jeg har oplevet en lille smule udfald på af og til er DR1. Bor på Jyllingevej/Tårnvej i Rødovre i villa uden noget foran huset der blokerer. Måske jeg har været lidt heldig med signal??
|
||
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
Så stuen er pænere med en antenne, end huset er? Her er antennen placeret inde på loftet, så kan den hverken ses indefra eller udefra...... Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |